2/23/2014

100 followers - thank you! ♥

Untitled Untitled
Untitled Untitled Untitled ~ Let me be your ruler ~ Untitled Untitled Untitled

Hei taas vähän pitemmästä aikaa! :) Kiitos tosiaan tosi paljon teille kaikille lukijoille, teitä on kertynyt jo 103!! Kiitos aivan älyttömästi 

Meilläpäin hiihtoloma tuli ja meni mielestäni aivan liian nopeesti. Olin suurimman osan siitä mamman luona Itä-Suomessa ja näin mm paljon yhtä nukkeilun lopettanutta kaveriani. Pienenä mainoksena, että  Amalia myy nukkejaan pois, käykää kaikki kattomassa ja tarjoomassa sen nukeista, tästä Amalian blogiin. ;) 
Kävin viime viikonloppuna myös Porvoossa nukkemiitissä, sieltä kuvia sitten seuraavassa postauksessa.

Miten teillä meni hiihtoloma vai onko se vasta alkamassa? Ja tietysti mitä piditte kuvista ja mikä oli lempparinne? :)

Kuvat näyttää muuten tosi harmailta ja tosi oudoilta täällä netissä, toivotavasti se ei teitä häiritse yhtä paljon kun mua xd

17 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja sulla on tosi kauniit nuket. :3 Lempikuvani oli kuudes, joo hiihtoloma sais jatkua vielä. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin ;3 Tosiaankin sais jatkua, en millään jaksais painua takasin kouluun….

      Poista
  2. Wau, ihania kuvia! owo Ja onnea lukijoista!
    Pidin paljon kuvista joissa pikkuisella oli silmät kiinni :3

    VastaaPoista
  3. Todella hienoja kuvia n w n Meillä vasta alko hiihtoloma :D Mäkin olin siellä Porvoon miitissä ja mä katoin ja katoin sitä sun dalia sillee "tää on niin varmasti hertan dal" ja niinhän se olikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kuka sä mahdoitkaan olla niistä tyypeistä siellä, oon ihan pihalla :''D

      Poista
    2. Siis mä olin se ruskeehiuksinen tyyppi :D Tässä Mirukan postauksessa: http://minunpullippini.blogspot.fi/2014/02/miitti-162.html#comment-form

      on musta pari kuvaa. mä oon kuvassa 9 ja 10 toi vasemmanpuoleinen, kuvassa 11 toi jolla on kissanaama ja kuvassa 17.

      Poista
    3. Aaaa olit se tyyppi! :D moi vaan xd

      Poista
  4. Ihania kuvia, suloinen tämä siun pieni neitisi n w n
    Ja onnea 100-lukijasta, ansaitset ne todellakin ;3

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia jälleen ! <3
    Ja onnea lukijoista, sinä jos kuka olet ne ansainnut. ^^

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia, tämä blondi nukke (jonka nimeä en ikinä muista kun luen niin montaa nukkeblogia D:) on ollut aina suosikkini. Rakastan tätä peruukkia :) Pieni kysymys: miten uskallat pitää nukkeblogia omalla nimelläsi? Minunkin tekisi mieli, mutta silloin pilaisin koulussa vaivalla hankkimani maineen. Osalle kavereistani olen kertonut, mutta kukaan heistä ei nukkeile. Siis, miten teillä päin muut koulussasi suhtatuvat tuohon nukkejuttuun? Ja vielä sellainenkin juttu, mistä näkee miiteistä (esim. pullipsuomesta?) koska haluaisin kavereita, jotka ymmärtäisivät pullipien päälle, etten joutuisi olemaan ihan yksin pullipini kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blondi tyttönen on Erin nimeltään ;) Kiitti!
      Mun koulussa suurin osa ei tiedä mun harrastuksesta, pelkästään mun kaverit. En oo kertonut mun blogien (edes lifestylen) osotetta muille kun kavereilleni. Joten ellei mun koululaiset pengo mun google-tiliä tai joku mun kavereista kerro mun harrastuksesta niille niin ei niitten pitäisi saada tietää ;)
      Pullipsuomessa ja gosussa (kerho Pullip's Teahouse) on usein ilmotuksia miiteistä ja niitä tietääkseni pidetään mahdollisimman monilla puolilla Suomea :)

      Poista
    2. Juu on gosussa ja käyn tuolla pullip-kessassakin välillä :)

      Poista