12/23/2013

Aatonaatto


Nyt saatte olla niin pettyneitä kun haluatte muhun. Tän postauksen pitäisi sisältää kuvia Shirleystä ruotsinlaivalta ja Tukholmasta. Ja sitten täällä on vaan kaksi Ä-luokan kollaasia, joiden sommittelut on ihan päin kinkkua. Tällä hetkellä on nukkeiluinto piilossa jossain syvällä joulukuusen alle muodustuneen pakettikasan alla. Jos joku tulkitsi tän piiloviestiksi, että mulle olisi tulossa uusi nukke tms, niin ei sentään… Kyllä mä saan sen sieltä kaivettua esiin! Jos jollekin sääjumala-hemmoille saa esittää lahjatoiveen, niin talvinen ilma ois ihan jees…

Jos joku muuten osaa valottaa mitä Flickrille on tapahtunut ja voiko kuvia ladata vielä privaateiksi niin että ne kuitenkin näkyisi täällä kaikille, niin kirjotelkaapa tonne kommentteihin! Toki saa muutenkin 8)

Iloista joulua teille kaikille 95 lukijalle ()!!

11 kommenttia:

  1. Ihanat kollaasit ♥ Mut en osaa yhtään auttaa tohon Flickr-ongelmaan, koska mulla se toimii edelleen ihan normaalisti o__o Sun pitää kai laittaa ne HTML-koodin avulla, eikä ton uuden embed-koodin avulla tai jotain...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä koitin html-koodillakin, mutta sekään ei auttanut...

      Poista
  2. Toivottavasti nukkeinto palaa c: Olet niin hyvä kuvaamaan :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se pikkuhiljaa varmaan palaa… Kiitos ♥

      Poista
  3. Mä en tiiä toimiiko vielä mun tapa lisätät noita kuvia flickristä, ut mä teen sen silleen, että painan kakkosnapilla kuvaa ja valitsen siitä sen all sizes-jutun, josta kopion sen kuvan sitten. Se on muutenkin helpompaa kun htlm-koodin kanssa säätäminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toi toimi! Kiitos niin paljon mörkösiskoseni ♥♥

      Poista
  4. Ihania kuvia, talvinen ilma ois kyllä ihan jees ;/ toivottavasti nukkeinto palaa (✿◠‿◠)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia! ♥ tosi kauniita :-) ihana myös tää ulkoasu, ihanat värit!

    VastaaPoista