9/29/2013

Mistä sä ostit ton lehden??

Olin tänään Tarun luona kyläilemässä ja ainakin mulla oli tosi kivaa! ;--) Käytiin Viikin purolla/ojalla kuvailemassa ja otimme Erkin ja Oskun mukaan. Ulkona oli taas melko kylmä, onneks metsä suojas vähän tuulelta... Joka tapauksessa, siellä oli tosi kaunista ja paljon hyvin kuvauspaikkoja :-) Niitä kiviä pitkin oli muuten kiva hypellä hehe Mutta eipä tässä sen enempää, kirjotan varmaan vähän tarkemmin lifestylessa mitä tehtiin yms
Muuten, kun aina tulee niitä sellasia 'vimmoja' tietynlaisiin kuviin (esim. vinoihin kuviin ymsyms), niin tällä kertaa mulla on noi kaksi "samaa" kuvaa, jossa vaan oon vaihtanut tarkennuksen paikkaa :-D Toivottavasti teitä ei häiritse ~
The woods
Erin - MerlErin & OfeliaOfelia - RovamVihreä nippipuroErin - Pullip Merl
lehtinukkekokoinen lehti
otsikko 8))

taruolento 's Ofelia, Pullip RovamverkkoOfelia - Rovam
Ofelia - Rovampinkki mekko
Mekko, josta Taru on ylpeä.

Taas niitä ihania kommentteja? 3

16 kommenttia:

  1. Söpöjä kuvia ja nukkeja :3 Mäkin muuten oisin tosta mekosta ylpeä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :3 Ja niin mäkin, ja vielä todella paljon, sillä en osaa ommella hienosti.

      Poista
  2. Ihania kuvia C-:
    Suloisia neitoja ja ihania vaatteita ! nwn

    VastaaPoista
  3. Hehee, mäki olin tänää tuolla metsässä kuvailemassa B---D Joo mutta... Söpöjä kuvia♥ Molemmat neitoset on tosi söpösiä :3

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi
    flyingwithlittleunicorns.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. tosi nätit kuvat : ) tykkään sun kuvakulmistas owo
    ja toi mekko on iha sairaan hieno!! En ymmärrä miten jotku osaa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja niin se on ihan sairaan hieno <3 Kai toiset oppii ompelee, toiset ei ;__;

      Poista
  5. Ihania kuvia! ♥

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. kääks ihania kuvia! :3

    VastaaPoista
  7. Voi hitto mua! Ensin: ihana postaus. oon unohtanut tän blogin täysin! Ihmettelin vain, että mulla piti olla 4 lempiblogia mut muistan vaan kolme. Sit jossain oli sanat "Flying unicorn" ja olin silleen *facepalm* (khröm, mitähän nää sua kiinnostaa O.o hyvä minä...) Mut, mä niin rakastan Erinii.
    -Miyu- (se ikuinen tyhjän puhuja)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :D Kiitti tosi paljon ja ei toi mitään 'tyhjää' puhetta oo!

      Poista
  8. Niin sanoinkuvaamattoman ihanaa.... ♥

    ☂ So Little, so Pretty ☂

    VastaaPoista