9/12/2013

Black out

En keksinyt otsikkoa. Heipodei alla, enpäs ookkaan postannut muutamaan päivään (viikkoon?!). En kyl tajuu miten nää päivät menee tätä vauhtia, jos tää jatkuu niin tyyliin kohta saadaan avata joulukalenterin luukkuja! :-D 

Ulkoasun oon nyt saanut toitaiseksi silmääni miellyttäväksi. Headerin kanssa on ongelmia. Tykkään tuosta aika paljon, mutta ystävämme Blogger on eri mieltä ja muuttaa sen ihan kohina... kohiseks, kohinaiseks (okei ei hajuakaan voiko sanan 'kohina' taivuttaa noin) pikselimössöksi. Joten katsokaa headeria aina silmät sirrissä niin se näyttää ehkä jopa hyvältä 8)

Arttuli (mulla on ongelma ja sanon Ariettaa koko ajan Artuksi, Arttuliksi, Artturiksi yms!) pääsi kuvauskohteeksi pari päivää sitten kuvaamaani shoottiin :-) Mulla oli vaikeuksia keksiä asentoja, mutta kyllä mä jotain sitten keksin, tosin ne näyttää melko epäluonnollisilta... Anyway, jotkut kuvat oli hankalia ottaa, sillä en löytänyt sopivaa kohta josta tarkentaa (sillä mulla oli 50 mm ja se on kiinteä, eli sillä ei voi zoomata) ja jouduin kastelemaan sukkahousuni kostealla nurmikolla voi hirveää :'''( 
Mulla oli täydellinen musa tähän, mutta sitten hukkasin sen. Toivottavasti tämä saman esittäjän toinen biisi kuitenkin korvaa sen...

TEITÄHÄN ON JO MELKEIN 90! O.o KIITOS 




Arietta
shoe Sitting on stones
Untitled
Arietta Dreaming

Ps. Muistakaa että miitti on vielä suuri ehkä, mutta olen kyllä miettinyt sitäkin :-) 
Pps. Kommentoikaa, niin saatte jotain papukaijamerkkiäkin parempaa! En tosin tiedä mitä se on

18 kommenttia:

  1. Olipas suloisia kuvia c:

    VastaaPoista
  2. Awww.. Suloisia kuvia ja ihania asentoja! nwn

    VastaaPoista
  3. Piristyin kyllä tosta shootista kun tällä hetkellä ei mee oikein hyvin.
    -Miyu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs sua painaa? :( hyvä kuitenkin kun piristyit!

      Poista
  4. ihana uus ulkoasu ja tosi nättejä kuvia! arietta on niin söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että tykkäät. Arietta ja mä kiitämme ;-)

      Poista
  5. On nyt pakko sanoa että tää on yks mun lemppari blogeista! >w< Huom. että seuraan yli 160 nukke blogia hih...
    Ulkoasu on taivaallisen ihana owo ♥ Kuvat ihan hyvä laatuisiakin ^^
    Ja eikös papukaijamerkkiä parempaa ole... ööh... Arnoldsin tuplasuklaa muffinssi? ouo tuskin mut äh...

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, todellako? Tosi paljon kiitoksia! :-) Ja en tiiä noista muffinseista, mutta tämmöiset kommentit on ehdottomasti papukaijamerkkiäkin parempia <3

      Poista
  6. äääää ihanat vaatteet ja ihana arttuli !! :o <3

    VastaaPoista
  7. Jostakin syystä rakastuin noihin kuviin ♥ o ♥
    No, kukapa ei :'3

    VastaaPoista
  8. Söpöt kuvat owo
    Toi pörrönen tukka on ihana |33

    http://rimennukkeblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista