7/12/2013

I feel so lost, but what can I do?

Untitled

Erin - Pullip Merl

Sitting on stones

Untitled

Untitled

Untitled

Äh, en malttanut odottaa että edellinen postaus sais ne 15 kommenttia... Tuli vaan 6 >:c Mutta toki sinne voi vieläkin kommentoida! c;;

Eriniä kävin siis kuvailemassa. Meidän ylälammella c: Siellä on ihania, tollasia "karuja" kuvauspaikkoja. Saa kivoja, mutta melko synkkiä kuvia. 

Tää höpötys on vaan siksi, koska en keksi mitään sanottavaa, mutta kai sitä jotain pitää kirjottaa :oo

Mietin kuvasta 2 tai viimesestä kuvasta banneria. Kummasta te tykkäätte enemmän? Omasta mielestä toi vika on tavallaan hauskempi, koska kuvakulma on mielestäni kiva, mut sitten toi kun kallio loppuu yhtäkkiä ja musta vesi alkaa, se näyttää vähän oudolta... Mutta mites teidän mielestä?

7 kommenttia:

  1. Ja mun mielestä toka kuva olis kiva banneriks :--3

    VastaaPoista
  2. Ooh, ihania kuvia. * u * Tykkään hirveesti näistä sun kuvien laadusta, kuvauspaikoista, ja kaikista eniten nukeistas. Mun henk. kohtaset suosikit näistä kuvista oli toi viimenen & neljänneks viimenen. ♥ :3

    VastaaPoista
  3. Oij kuin ihania kuvia :3 Mun mielest toi viimoinen kuva ois hyvä banneriks, vaikka kallio loppuukin niin mielestäni se näyttää siltä kuin jos tuosta kävelisi viellä pidemmälle tippuisi mustsan. En osaa selittää köh

    VastaaPoista
  4. Ihania noi kaikki kuvat c: Mut mun mielestä banneriks ois hyvä toinen kuva ;)

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ; u ; ja mun mielestä 2 kuva sopii
    hyvin banneriks ^^

    VastaaPoista