6/11/2013

Red college shirt wearing flowers

Hola amigos 8)

Olin viikon mökillä ja siksi olen ollut niin kuollut koneen käyttäjä. Erin oli siis mukanani ja kuvailinkin häntä pikkuisen c: Näitä kuvia oli tosi kiva ottaa. Kuvauspaikka oli ainakin mun mielestä ihan hyvä ja silti noin yksinkertanen. Asuvalintakin näytti mun silmässä ihan onnistuneelta ja ajattelin, että voisin pitää nuo vaatteet Erinillä Desussakin. Katotaan otanko muita nukkeja. Tuskinpa, ellei Shirleyn peruukki oo tullu. Jos se kerkee tulla, vaihdan hänelle vaaleensiniset chipit väliaikaisesti. Koska Mamin stock-chipit on mielestäni ihan karseat :D 

Untitled Erin - Pullip Merl Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled On summer cottage

Vika kuva oli oma suosikkini, mikä oli teidän jos oli mitään? 8)

Sori kun noi kuvat meni yli blogin reunojen...

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia nwn vika olin lempparini myös c:

    VastaaPoista
  2. Vika oli oma suosikkini ♥

    minunpikkuihminen.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi söpö Erin :3 vika kuva oli mustki kiva nwn

    VastaaPoista
  4. Vika kuva♥

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. tuo vika kuva ;w; <3 Rakastan tuota! <3

    VastaaPoista