6/19/2013

Desucon 2013

En jaksanut ladata kuvia Flickrin kautta.

Viime viikonloppuna oli Desucon, jossa tällä kertaa myös mä olin mukana :D Mulla ainakin oli tosi hauskaa (sunnuntaina nauroin vedet silmissä), kiitos siitä Siirille, Veeralle, Jessicalle, Hennalle, Sonjalle ja Amalialle, joka oli linjan päässä Latviasta asti! 8)
Ostin tosi vähän juttuja Desusta. Vaan Puellan tokan osan sarjakuvana, Cinnamoroll-pehmolelun ja mäkkärin ruokaa o.o Olin idiootti ja unohdin että mulla oli lounasseteleitä ja menin ostamaan ruuan rahalla. En ostanut yhtään pockyja tai ramunea :oo

Mutta mennäämpäs kuviin, ettei tuu mitään kilometrin mittasta postausta:

Lauantai
Veeran Sticasta on paljon kuvia, koska se on niin ihana <3




Nukkemiitistä vähän kuvia:














 Siiri oot tässä ihan edustava ja kaunis, ei tätä tartte poistaa c:
 Veera ja Siiri

Sunnuntai


Toi cossi oli ihan sairaan hieno!




Ostamani Cinnamoroll, Perttu jubior, puettuna :D

Jessicalle paljon kiitoksia, et sain olla niillä yötä ^_^

7 kommenttia:

  1. PERTTU JUBIOR <3<3<3<3

    ja siiri on ihana loli-mekossa *u*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyi taru, en todellakaan ole :DDD

      Poista
  2. Oli kyllä hauska con. Onnitteluni vähäisistä ostoksista, sillä itselläni upposti melkeimpä 100e Miitti oli kyllä hauska, harmi että se hajosi.

    VastaaPoista
  3. Hauskaa oli varmasti! Cinnamoroll aka. Perttu Jubior :---D

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia ja oli varmaan hauskaa :)

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista