5/14/2013

One way or another, I'm gonna win ya

_MG_4922 _MG_4926 _MG_4927 _MG_4929 _MG_4934 _MG_4936 
silmä <3 o__o

_MG_4937 _MG_4938 _MG_4940 _MG_4942

... I'm gonna getcha getcha getcha getcha...

Toi biisi on soinu mulla koko päivän päässä ja kaikki alkoi mun tuubihuivista. 8D

Kävin kuvaamassa Arttuparttulia koiratarhan portilla c: Ja mun mielestä kuvat onnistui ihan hyvin. Yhessä vaan meni tarkennus vähän sivuun, mutta viis siitä 8) Tosta viimesestä kuvasta näkyy, että Arietan toinen silmä menee tollee vähän huonosti kiinni. Johtuu varmaan siitä, etten laittanut siihen ripsien liimaan sellasta paperia suikaletta, silloin kun vaihdon ripsiä. Mutta onneks ripset vähän peittää sitä c; 

Huomenna ois tarkotuksena mennä tohon about 1,5 km päähän metsän reunaan kuvaamaan, kävin tänään siellä kävelyllä ja hoksasin ihanan kuvauspaikan. Saa nähdä saanko aikaseks mennä :D Ketäs haluaisitte mun kuvaavan? 

ps kuvien lataaminen flickrin kautta on kivaa c::


6 kommenttia:

  1. Tyttös on tosi kaunis, ihana tollanen lyhyt peruukki!
    Mä oon niin kateellinen, kun tuolla taustalla paistaa ihanasti aurinko ;__; täällä auriko tais näyttäytyä viimeksi kolme viikkoa sitte! DD::
    Tähän loppuun totean vielä että kivoja kuvia ;D

    VastaaPoista
  2. Arietta on sikasuloinen nwn ja noi silmät sopii neitoselle tosi hyvin :D

    VastaaPoista
  3. Arietta on suloinen lemmikki.. eiku :D Viellä kerran onnea Mamista!

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Nyt munki pääs soi toi :D tymää . Rakqstan tota 3 vikaa kuvaa *Q*

    VastaaPoista