5/16/2013

But it will never be the same

Otsikko ei viittaa mitenkään mihinkään, kuuntelin vaan samalla biisiä, jossa laulettiin noin 8))

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled


Siinä oli ne kuvat eiliseltä kuvausreissulta. Oon vähän pettynyt, että mun mielestä julkaisukelposia kuvia tuli vain 5 :c Mut Ariettaa on vähän hankala mun mielestä kuvata auringonpaisteessa. Tai sitten mä en vaan osaa hirveen hyvin kuvata auringon valossa, vaan pitää olla vähän hämärämpää, että mun kuvat onnistuu 8) En oikein tiedä miks, mutta no jaa...

Sitten kuviin, jotka kuvasin eilen illalla meidän ulkoportailla. Niihin oon kyllä tosi tyytyväinen c; Huitasin vaan parit vaatteet mukaan nukkejen vaatekorista, ja sitten myöhemmin totesin, että nehän sopii ihan hyvin yhteen 8)


Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled
Untitled Untitled Untitled

Kiitos muuten 6 kommentista viime postauksessa, ei oo ollu niin paljon ei-omia pitkään aikaan! c;

5 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii <3 C: Ja toi laatu *o* <3

    VastaaPoista
  2. Hei, voisitko vähän valaista mulle tota "uuden" Flickrin kautta lataamista... Mut se heittää vaan johonkin sekavaan mustaan lootaan josta en saa mitään tolkkua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyi itekin vähän kattoo että miten se toimii :D Kun olet flickrissä ja painat "upload"-lataaksesi kuvan/kuvat, painat tietysti "choose photos and videos", valitset kuvat jotka haluat ladata jne. Lataa kuvat yksityisinä tai julkisina (>owner settings > visible to everyone > only you/everyone). Lataat kuvat ja sitten kun ne on ladattu, klikkaat ne isommiksi photostreamistasi (mikä se onkaan suomeks, joku kuvavirta xd). Sitten painat sieltä kuvan alta oikeesta alanurkasta sellasta pientä juttua, jossa on neliö josta lähtee nuoli. Painat "grab the HTML/BBCode", kopiot sen linkin, menet bloggeriin postauksen kirjoitus-juttuun, painat "HTML" vasemmasta ylinurkasta ja liität sen linkin siihen.
      Anteeks, jos oli epämääräiset ohjeet :D

      Poista