4/23/2013

Some die young

Toi biisi vaan rupes yhtäkkii soimaan mun päässä :D 

Hei taas kaikki pikku papanat (olen ystävällisin ihminen maan päällä) <3 Mulla on postaus-, kuvaus- ja kaikenlainen nukkeiluinto ihan pilvissä! Intoa on nostanut monet blogit ja mun on ihan pakko mainita kolmen tyypin blogit. Sylvian, Lillyn ja Tarun ottamat nukkekuvat on iskeny mulla silmään ja ne on ollu mun mielestä niin sulosia, että oli nyt pakko mainita teidät tässä c:: 

Hössötän.

Kävin kuvaamassa Ariettaa ulkona, vaikka oli niin inhottava ilma. Meillä satoi pientä tihutusta, mutta sitten siihen päälle järjetön tuuli; ei kiva :c Kuvat ei oo nyt mitään 5/5, mutta toivottavasti tykkäätte kuitenkin c;

Kuvasin eilen illalla myös Eriniä pikkuisen, mutta julkasen ne kuvat vasta huomenna, jos ehdin sillon koneelle owo 












Käykää myös flickrissäni, siellä on lisää kuvia Arietasta c;

4 kommenttia:

  1. awww, kui söpö :3 Arietta on taas tollanen täykky >n< mullekkii arietta ´n`

    VastaaPoista
  2. Arietta on niinsöpö! Täälläkin (helsingissä) satoi eilen, kuin saavista kaatamalla :c ei kiva~ Tekee mieli lähteä kuvaamaan Emilyä nyt heti aamusta, mutta myöhästyisin koulusta :/ Ehkä eneiviikolla.
    Äsh~ koira ulisee tossa vieressä. Särkee korvat D:
    Ihania kuvia :) Kiva, kun pidät minunkin kuvista. Ja hyvä, että olen innostanut sinuakin kuvailemaan.

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Äää anna Arietta mulle ono' Ne on niin sulonen.... Ja kuvat on kans tosi kivoja!
    Äää ei mun kuvat nyt NIIN ihania voi olla 3x

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus Kuvat olivat ihania ja hiukan surullinen olo tuli....

    VastaaPoista