4/05/2013

Little, juicy fruits ~








 






Heeei kaikki rakkaat lukija-papanaiseni <3 
en tiiä mistä tommonenkin sanonta mun päähän putkahti

Mulla on kuvaus- ja nukkeinto ihan pilvissä c; Tosin en enää keksi mitään uusia vaateyhdistelmiä, eikä kuvausideat on vähän lopussa (tai siis nukkejen asennot on vähän lopussa). Oon rakastunut 50 mm objektiiviin, joten nuokin kuvat on kaikki otettu sillä :3 

Noi pienet hedelmäkumit on mun mielestä ylisöpöjä <3 Ne on siis ostettu Lappeenrannan Iso-Kristiinasta Pikkukiina-nimisestä kaupasta. Sellanen pieni "pussi", jossa niitä oli ehkä 20 (?) makso jonkun 3 e. (Kysykää tarkemmin Amalialta) Amalia siis antoi noita mulle 5, koska ei itse tarvinnut niitä niin paljon. Noi tulitikkukumit on samasta paikasta ostettuja, maksoi 3 e.

Muistakaa kommentoida, we love comments <3

Ps. Jatkan tarinaa parin päivän sisällä c:

3 kommenttia:

  1. aah namnam ihana taas pikkuinen arietta ;3; anna se mulle eiku xd

    VastaaPoista
  2. Naaaaawwss muksuseni olet taitava kuvamaan :) Arietta on niin suloinen ~

    VastaaPoista