4/09/2013

Der Winter denkt er kann hier geblieben

Kyllä osaan saksaa.

Sain tänään Sannin tekemän nallepipon. Kiitos tosi paljon, Sanni! <33 Kävin kuvaamassa Eriniä se pipo päässä ja huomasin vast jälkeenpäin, että olin vetänyt sen aika syvälle tai siis eteen :D Ja vaateyhdistelmä ei oo mistään parhaasta päästä, onneks sentään keksin vetää ton villapaidan tohon kaiken päälle, niin ei näytä niin pöljältä kun näytti ilman. 









Otsikko tarkottaa "talvi ajattelee, että se voi jäädä tänne", jos jäi kiinnostamaan c;

7 kommenttia:

  1. Awws! Ihana nallepipo~ Oletko tavallaan itse suunnitellut tuon pipon, kun sen sannikilta ostit? Tai siis en ole nähnyt tuota pipoa aiemmin sankikin kaupassa :/

    Movirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tuota pipoa ole itse suunnitellut :D Sanni vaan kerto mitä värejä sillä on (mm. valkoinen), niin mä sitten tilasin valkosen c;

      Kiitos vohveli-chani :3

      Poista
  2. Ihania kuvia<3 Oih sanni on hyvä pipojen tekemisessä :3

    sofianukkeilee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. wah kiva jos tykkäät piposta >w< <3 + kuvat oli ihania ja laadukkaita kuten aina ~<3

    VastaaPoista
  4. TAAS MAHTI POSTAUS :O kuinka sie ain onnistut yllättämään ? ono ihanan pipon oot tilannut!!! ja mun suosikki oli kuvista ehdottomasti 3. Jotenkin erin on kuitekii mun lemppari owo se vaan on sellanen nätti ! pakko lähtee ittekki kuvaamaan jotain tänään, sun postaukset on inspiroinut mua tosi paljon ! en jaksa odottaa millon nähdään taas :C

    VastaaPoista
  5. Kiitoos kaikki <3 Ja Amalia, hyvä että joku on saanut mun postauksista inspistä! c:

    VastaaPoista
  6. saksaa :DD jes!! aws ihana postaus ♥ toi pipoooh...>w<

    VastaaPoista