3/31/2013

Flickr on mahtava keksintö

... niin on. Oon tänään kattonu siltä nukkekuvia vaikka kuinka paljon ja ne on aivan liian täydellisiä! Lisäsin niitä varmaan 1000 suosikkeihin...



kelatkaa erittäin  hitaasti alas













2 viimistä kuvaa on otettu 50 mm objektiivilla.

HEI KAIKKI PUPUSET JA HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ <3 

Oon nyt lähiaikoina kuvannu enemmän Ariettaa kun Eriniä, ainakin mun mielestä. Se johtuu siitä, että en voi sietää sitä, kun Erinin kaulanivel on vähän löysä. Sehän ei oo mikään hirveen suuri ongelma, mutta kun oon saanu vähän niinkun traumoja Erinin pään heilumisesta. Sillon kun hänellä oli vielä tavallinen kaulatappi, se oli kai liian ohut tai jotain ja vaikka siellä oli teippiä niin se alko pyöriä sillee erittäin ärsyttävästi kun pikkusen käänsin sitä päätä. Mutta tällä hetkellä tappi on siis erittäin kestävä (:D), mutta se heiluu siitä tissien alta, kun se on löysä. Oon laittanu sinne pahvia, eikä se heilu paljon (jotain muuta ei varmaan haittais ollenkaan), mutta niin kun sanoin... 

Mutta Ariettaan olen tosi tyytyväinen c: Ja kyllä mä Eriniinkin, tosin oon vaan tositosi varovainen hänen kanssaan.

Kommentteja? :3

7 kommenttia:

  1. Sul on täydelliset nuket <3 ja kamera <33 toi laatu<3 saanko muuttaa sun luo?!?! xd

    VastaaPoista
  2. Et koskaan arvaa kuka oon gosusta muahahhahahaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mua alko pelottaa...
      Mut senkun, muuta tohon naapuriin, saat ikioman talon c;

      Poista
  3. Aaws miten söpö shootti ;w;


    sofianukkeilee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia <33

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Awws ! Täydellinen shotti ! >w< Musa sopi ihanasti ja kuvat ja Arttuparttu c: <3

    VastaaPoista